Γενικοί Όροι Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
Μεταξύ της Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας με την επωνυμία «BLUE CLOUD ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ», που εδρεύει στην Κάτω Ηλιούπολη Αττικής οδός Πύρρωνος αρ. 69-71, 163 41 με Α.Φ.Μ.: 801561208, Δ.Ο.Υ: Ηλιούπολης, αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 159161001000 (εφεξής « η Εταιρεία») και του Πελάτη με τα στοιχεία που αναγράφονται στις προηγούμενες σελίδες της παρούσας Αίτησης (εφεξής «ο Συνδρομητής»), συμφωνήθηκαν, συνομολογήθηκαν και έγιναν αμοιβαία αποδεκτά τα ακόλουθα:
1. ΟΡΙΣΜΟΙ
[Άδεια] : Η Γενική Άδεια για την παροχή Υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, με αριθμό 21-136, η οποία χορηγήθηκε στην Εταιρεία από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (εφεξής η ΕΕΤΤ); [Αίτηση]: Η αίτηση παροχής υπηρεσιών με τίτλο « ΑΙΤΗΣΗ – ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ VoIP », η οποία υπογράφεται από τον Πελάτη ή από εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο και συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά και τα έγγραφα που έχουν ζητηθεί από την Εταιρεία; [Συνδρομητής]: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο συμβάλλεται με την Εταιρεία για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και την πρόσβασή του στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Εταιρείας; [Σύμβαση] : Η πλήρης νομική και εμπορική σχέση της Εταιρείας και του Συνδρομητή, η οποία διέπεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στην Αίτηση, τα εκάστοτε Παραρτήματά της και τους παρόντες Γενικούς Όρους; [Υπηρεσίες] : Οι υπηρεσίες τηλεφωνίας (δεδομένων και περιεχομένου) που θα παρέχονται στον Συνδρομητή από την Εταιρεία, έτσι όπως περιγράφονται στην Αίτηση και στην παρούσα σύμβαση καθώς και κάθε άλλη υπηρεσία που θα αποφασίσει η Εταιρεία να προσφέρει, όπως αυτές αναλυτικά θα περιγράφονται στην ιστοσελίδα της www.bluecloud.gr, σύμφωνα με τις οδηγίες που αφορούν τον τρόπο χρήσης των υπηρεσιών από τον Συνδρομητή; [Δίκτυο]: Το σύνολο του ενεργού και παθητικού εξοπλισμού, τερματικού ή μη, των υποδομών, των διατάξεων, των διασυνδέσεων, των τεχνικών, των τεχνολογιών, λογισμικού που είτε ανήκουν ή ελέγχονται από την Εταιρεία, ή/και του Συνδρομητή, ή/και τρίτα πρόσωπα, και τα οποία επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα και προσβασιμότητα ή προσδίδουν στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της Εταιρείας τη μορφή, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα με τα οποία οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται στο κοινό; Σύστημα: το σύστημα παροχής υπηρεσιών για το οποίο υπεύθυνη είναι η Εταιρεία, σύμφωνα με την άδεια που της έχει χορηγηθεί από τις αρμόδιες ρυθμιστικές και εποπτικές αρχές; Τιμοκατάλογος: Ο κατάλογος με τις τιμές και την πολιτική χρέωσης των παρεχόμενων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών του Συστήματος ή άλλων υπηρεσιών συνδεδεμένων με το Σύστημα, όπως θα εκδίδεται κατά καιρούς και θα διατίθεται από την Εταιρεία, η οποία θα διαμορφώνεται αυτόματα κατά την κρίση της, και είναι αναρτημένος στον επίσημο δικτυακό τόπο της Εταιρείας και που αποτελεί αναπόσπαστο Παράρτημα της παρούσας και είναι δημοσιευμένος στο δικτυακό τόπο της Εταιρείας διεύθυνση www.bluecloud.gr
2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ VoIP. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
2.1. «ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΩΝΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ» - ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΩΝΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ IP ΜΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΥΤΗ. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
2.2. Η υπηρεσία ενδέχεται να σταματήσει να λειτουργεί εάν υπάρξει διακοπή ρεύματος, εκτός κι αν ο Συνδρομητής κάνει χρήση διατάξεων Αδιάλειπτης Παροχής.
2.3. Αν η υπηρεσία συνοδεύεται από εκχώρηση (ή φορητότητα) δικαιώματος χρήσης αριθμοδοτικών πόρων με γεωγραφικό προσδιορισμό, ο Συνδρομητής δεν επιτρέπεται να κάνει μόνιμη χρήση των αριθμών αυτών εκτός της περιοχής για την οποία του εκχωρήθηκαν (η οποία δηλώνεται από το πρόθεμα του Εθνικού Κωδικού Προορισμού του αριθμού). Επιτρέπεται όμως η περιστασιακή χρήση εκτός αυτής της περιοχής (νομαδικότητα).
2.4. Η υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα δρομολόγησης κλήσεων απευθείας προς τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης, συμπεριλαμβανομένου του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Αριθμού Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης «112».
2.5. Η δρομολόγηση των κλήσεων προς τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης διέπεται από τους ίδιους περιορισμούς με τις κλήσεις προς άλλους προορισμούς, λόγω της διαμεσολάβησης δικτύων τρίτων και της χρήσης του Διαδικτύου. Συνεπώς, υπάρχει ενδεχόμενο καθυστέρησης, ή και να αποτύχουν.
2.6. Η Εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να εγγυηθεί την αποστολή των πραγματικών στοιχείων θέσης του καλούντος στην Αρμόδια Αρχή κατά τη δρομολόγηση κλήσεων προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, λόγω της νομαδικής φύσης της υπηρεσίας.
2.7. Η ποιότητα της υπηρεσίας ενδέχεται να διαφοροποιείται όταν αυτή παρέχεται σε σημείο διαφορετικό από αυτό που δηλώθηκε ο Συνδρομητής ως μόνιμη διεύθυνση, είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο.
3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
3.1. Η ενεργοποίηση, προσαρμογή και τροποποίηση υπηρεσιών/ηλεκτρονικών επικοινωνιών γίνεται κατόπιν αίτησης του Συνδρομητή και έγκρισης από την Εταιρεία. Η Εταιρεία δικαιούται να θέτει κατά την κρίση της τις διαδικασίες υποβολής της αίτησης και τις προϋποθέσεις για την αποδοχή ή μη της αίτησης και, στη συνέχεια, την ενεργοποίηση των σχετικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, προκειμένου να αντιμετωπίσει κινδύνους επισφαλών οφειλών ή κινδύνους από μη νόμιμη χρήση των υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένων κινδύνων αποζημιώσεων προς τρίτα πρόσωπα κατά τρόπο νόμιμο, αμερόληπτο, διαφανή, αντικειμενικό και ανάλογο με του υφιστάμενου κίνδυνο.
3.2. Η Εταιρεία δύναται να ζητήσει από τον Συνδρομητή και ο τελευταίος υποχρεούται να προσκομίσει κάθε απαραίτητο δικαιολογητικό ή έγγραφο που αποδεικνύει την ταυτότητά του, τη διεύθυνση κατοικίας του από την οποία θα γίνεται η μόνιμη χρήση των υπηρεσιών, Α.Φ.Μ., έγγραφα από τα οποία προκύπτει το δικαίωμα χρήσης αριθμοδοτικών πόρων που του έχει εκχωρηθεί από άλλους φορείς και γενικότερα κάθε άλλο έγγραφο για την προσήκουσα εκτέλεση της παρούσας καθώς και να υπογράφει τα έγγραφα ή/και εξουσιοδοτήσεις προς την Εταιρεία που σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο απευθύνονται σε τρίτους Φορείς/ Οργανισμούς/Παρόχους και η υπογραφή των οποίων απαιτείται προκειμένου αυτά να διαβιβαστούν από την Εταιρεία ώστε να καταστεί δυνατή η ενεργοποίηση των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Η Εταιρεία δεν υπέχει καμία ευθύνη, πέραν της εμπρόθεσμης διαβίβασης των σχετικών εγγράφων στον Φορέα/Οργανισμό. Για τον λόγο αυτόν, σε περίπτωση μη ενεργοποίησης ή καθυστέρησης ενεργοποίησης των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών από τον Φορέα/Οργανισμό, η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται έναντι του Συνδρομητή για τυχόν παραβίαση των υποχρεώσεων του Φορέα/Οργανισμού που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία.
3.3. Η Εταιρεία δικαιούται να ζητά την επίδειξη στοιχείων που αποδεικνύουν οικονομική φερεγγυότητα του Συνδρομητή και σε κάθε περίπτωση διατηρεί το δικαίωμα να μην ενεργοποιήσει τη Σύμβαση εάν κρίνει ότι ο Συνδρομητής συμπλήρωσε ανακριβή προσωπικά στοιχεία, ότι είναι αφερέγγυος, ότι ο Συνδρομητής δεν έχει εξοφλήσει ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς του ή για οποιαδήποτε άλλη εύλογη αιτία, κοινοποιώντας την απόφαση αυτή στο Συνδρομητή.
3.4. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει κατά την κρίση της από τον Συνδρομητή την καταβολή εγγύησης οποιασδήποτε μορφής για την ενεργοποίηση της παρούσας ή πάγιο τέλος επανασύνδεσης σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης με υπαιτιότητα του Συνδρομητή βάσει του αναρτημένου Τιμοκαταλόγου της Εταιρείας στο δικτυακό της τόπο στη διεύθυνση www.bluecloud.gr εκτός αν έχει προπληρώσει τις Υπηρεσίες.
4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
4.1. Σύμφωνα με τους παρόντες όρους, η Εταιρεία υποχρεούται να παρέχει τις Υπηρεσίες προς τον Συνδρομητή καταβάλλοντας την προσήκουσα επιμέλεια σύμφωνα με τα ουσιώδη στοιχεία των τεχνικών προδιαγραφών των Υπηρεσιών και τους όρους της Σύμβασης, με βάση την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη, την τηλεπικοινωνιακή νομοθεσία και τους όρους των αδειών που της έχουν χορηγηθεί.
4.2. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς και κατά την ελεύθερη κρίση της τις τεχνικές προδιαγραφές των Υπηρεσιών της, υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι οι τροποποιήσεις αυτές δεν θα επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών όπως έχουν συμφωνηθεί.
4.3. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη υπέχει για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια, καθώς και για τυχόν πλημμελή λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών και/ή άλλων δικτύων τρίτων προσώπων ή για τη δρομολόγηση της εισερχόμενης κλήσης από το δημόσιο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο στο δίκτυο της Εταιρείας ή για την απόληξη της εξερχόμενης κλήσης στο δίκτυο προορισμού του καλούμενου αριθμού. Ειδικότερα, η Εταιρεία δεν υπέχει ευθύνη για διακοπές, παρεμβολές ή προβλήματα ή προβλήματα στην ποιότητα της κλήσης (εισερχόμενης ή εξερχόμενης), στο μέρος που η κλήση εκκινεί από άλλο δίκτυο ή καταλήγει σε άλλο δίκτυο και η ποιότητα εξαρτάται αντικειμενικά και για λόγους τεχνικούς και από άλλα δίκτυα.
4.4. Η Εταιρεία μπορεί να θέτει εκτός λειτουργίας ή να διακόπτει προσωρινά την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για τη διενέργεια προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του δικτύου εφόσον τούτο έχει ρητά γνωστοποιηθεί στους Συνδρομητές μέσω ανακοίνωσης στον δικτυακό τόπο της Εταιρείας αλλά και με έγγραφη ενημέρωση του Συνδρομητή με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση που αυτός έχει δηλώσει στην Αίτηση ως και κάθε άλλο κατά περίπτωση πρόσφορο τρόπο, τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την έναρξη της εκάστοτε προγραμματισμένης εργασίας συντήρησης. Εάν η διαθεσιμότητα του δικτύου της Εταιρείας ή/και των παρεχόμενων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών διακοπεί για λόγο αποκλειστικής υπαιτιότητας της Εταιρείας στα πλαίσια μη προγραμματισμένων εργασιών, η Εταιρεία οφείλει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό να πιστώσει κατ' αναλογία τον Συνδρομητή ή το τμήμα του καταβαλλόμενου από αυτόν ποσού του αντίστοιχου παγίου τέλους που αντιστοιχεί στο διάστημα διακοπής των παρεχόμενων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 10 της παρούσας. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη θα υπέχει για τις άμεσες και/ή έμμεσες ζημίες που τυχόν υπέστη ο Συνδρομητής, για διαφυγόντα κέρδη, απώλεια ή αλλοίωση δεδομένων ή για οποιαδήποτε άλλη ζημία τυχόν υποστεί ο Συνδρομητής.
4.5. Η Εταιρεία υποχρεούται μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών να εξετάζει άμεσα κάθε αίτημα του Συνδρομητή σχετικά με την παραγγελία, την εγκατάσταση, την έναρξη ή διακοπή, την τιμολόγηση, την ποιότητα των υπηρεσιών και την αποκατάσταση βλαβών, και να το εξυπηρετεί εντός εύλογου χρόνου από τη λήψη του. Η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τον απαιτούμενο χρόνο επιδιόρθωσης βλαβών που απαιτούν ενέργειες από ή επιμέλεια καθ' οιονδήποτε τρόπο άλλους φορείς ή τηλεπικοινωνιακό ή άλλο εξοπλισμό από κυριότητα Συνδρομητή ή τρίτων προσώπων.
4.6. Για οιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ της Εταιρείας και του Συνδρομητή αναφορικά με τους συμβατικούς όρους ή/και την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης και η οποία δεν έχει καταστεί δυνατό να επιλυθεί με προσφυγή του Συνδρομητή στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη φιλική επίλυσή της, με αίτηση εξέτασής της, στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος σε συνεργασία με την Ε.Ε.Τ.Τ. όπου κρίνεται αναγκαίο, αντιμετωπίζει τις εν λόγω ανεπτυγμένες διαφορές.
4.7. Σε περίπτωση που μία διαφορά μεταξύ των συμβαλλομένων παραμένει ανεπίλυτη παρά τις αμοιβαίες προσπάθειές τους για εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης, οποιοσδήποτε από τους δύο συμβαλλομένους έχει το δικαίωμα εκκίνησης διαδικασίας διαμεσολάβησης, κοινοποιώντας την πρόθεσή του αυτή μέσω επιστολής στο Ελληνικό Κέντρο Διαμεσολάβησης & Διαιτησίας, που εδρεύει στην Αθήνα, Πανεπιστημίου 42, τηλ. 210 36 20 274, [email protected], www. hellenic-mediation.gr. Εφόσον το Κέντρο επιτύχει τη συμφωνία και του άλλου μέρους για διεξαγωγή της διαμεσολάβησης και για το όνομα του διαμεσολαβητή (που μπορεί να προταθεί από το Κέντρο, εφόσον τα μέρη δεν συμφωνήσουν συναινετικά), η κύρια διαδικασία της διαμεσολάβησης θα αρχίσει το αργότερο εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της υποβολής της διαφοράς στο Κέντρο και την συναίνεση για τη διεξαγωγή της διαμεσολάβησης και από το έτερο μέρος και θα διαρκέσει 1 ημέρα (8 ώρες). Αν η διαδικασία της διαμεσολάβησης καταλήξει σε συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα διατυπωθεί γραπτά και το περιεχόμενό της θα είναι δεσμευτικό και για τα δύο μέρη. Τα έξοδα της διαδικασίας διαμεσολάβησης θα αναλαμβάνονται εξ ημισείας από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη και ισόποσα. Σε περίπτωση αποτυχίας επίλυσης της διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης και αφού έχουν παρέλθει τριάντα (30) ημέρες από τον διορισμό του διαμεσολαβητή, οποιοδήποτε από τους δύο συμβαλλόμενους έχει το δικαίωμα να υπάγει τη διαφορά σε δίκη ενώπιον των αρμοδίων σε κάθε περίπτωση δικαστηρίων.
4.8. Σε περιπτώσεις εκχώρησης στον Συνδρομητή δικαιώματος χρήσης πόρων του Ε.Σ.Α. αριθμού κλήσης που από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας πριν την ενεργοποίηση των αντίστοιχων υπηρεσιών. Στην περίπτωση που επιθυμεί τη μεταβολή του αριθμού κλήσης ή την αντικατάστασή του με άλλο λόγω αλλαγής της διεύθυνσης από την οποία γίνεται η μόνιμη χρήση του, θα πρέπει να καταβάλει το σχετικό τέλος επανασύνδεσης που προβλέπεται στον Τιμοκατάλογο.
4.9. Η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώνει εγκαίρως τον Συνδρομητή πριν από την υλοποίηση της αίτησης του για αλλαγή των γενικών όρων, τις προϋποθέσεις και τους όρους πρόσβασης και χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως εκάστοτε θα τους προσδιορίζει η Εταιρεία, τη διάρκεια ισχύος τους, τους τρόπους λύσης της Σύμβασης, τους κανόνες χρήσεως του εξοπλισμού, τις χρεώσεις με ακρίβεια και το σύνολο του ισχύοντος Τιμοκαταλόγου και τα χαρακτηριστικά του συστήματος, την περιοχή κάλυψης και την περιοχή κάλυψης.
4.10. Για την αντιμετώπιση περιστατικών που ενδέχεται να επηρεάσουν ή/και να απειλήσουν την ασφάλεια ή/και τη σταθερότητα του Δικτύου ή/και το απόρρητο των επικοινωνιών ή/και άλλων αδυναμιών συστημάτων της Εταιρείας ή τρίτων (συμπεριλαμβανομένων συστημάτων του Συνδρομητή ή συνεργαζόμενων φορέων), η τελευταία δύναται να λάβει χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του Συνδρομητή κάθε πρόσφορο μέτρο, συμπεριλαμβανομένων και τεχνικών ελέγχων, όπως: (α) διακοπή της πρόσβασης του Συνδρομητή στο Δίκτυο/ ή και του Διαδικτύου που συμμετέχουν ή/ή συσχετίζονται με την ακεραιότητα των Υπηρεσιών της Εταιρείας, (β) φραγή εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων για την πρόληψη κακόβουλων ενεργειών σε βάρος της Εταιρείας ή/και των Συνδρομητών της, (γ) διακοπή παροχής των Υπηρεσιών, (δ) αλλαγή των στοιχείων διαπίστευσης (π.χ. κωδικός πρόσβασης) του Συνδρομητή στα συστήματα της Εταιρείας.
5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ.
5.1. Οι Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που περιλαμβάνουν το δικαίωμα απεριόριστης χρήσης από τον Συνδρομητή έναντι σταθερού μηνιαίου τιμήματος ή είναι χαρακτηρισμένες με τον όρο «Προπληρωμένο Πακέτο Χρόνου Ομιλίας» θα προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για οικιακή χρήση, αποκλειόμενης κάθε είδους επαγγελματικής χρήσης ή έναντι ανταλλάγματος για τον Συνδρομητή από οποιονδήποτε τρίτο που δεν έλκει δικαιώματα ευθέως από τη Σύμβαση, εκτός κι αν γίνεται ειδική αναφορά σε σχετική σύμβαση με την Εταιρεία. Διευκρινίζεται ότι αυτός ο περιορισμός δεν αφορά σε Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που παρέχονται με προσφορά χρόνου ομιλίας ο οποίος χρεώνεται με χρονοχρέωση ανά λεπτό ή δευτερόλεπτο ομιλίας χωρίς έκπτωση επί των τιμών Τιμοκαταλόγου. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον Συνδρομητή να καταβάλει το αντίτιμο των κλήσεων ή/και να διακόψει την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας εφόσον η χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν είναι οικιακή, αλλά επαγγελματική ή άλλη χρήση έναντι ανταλλάγματος για τον Συνδρομητή από οποιονδήποτε τρίτο που δεν έλκει δικαιώματα ευθέως από τη Σύμβαση, με την επιφύλαξη του δικαιώματος της Εταιρείας να καταγγείλει άμεσα την παρούσα με υπαιτιότητα του Συνδρομητή. Κατ' ακολουθία, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, δεν επιτρέπεται η χρήση της υπηρεσίας σε συνδυασμό με αυτόματους μηχανισμούς κλήσεων, συνεχή ή εκτεταμένη αποστολή fax ή προγραμματισμένων μηνυμάτων, η συστηματική σύνδεση για ανταλλαγή δεδομένων κ.λπ.
5.2. Ο Συνδρομητής ευθύνεται αποκλειστικά για την ορθότητα, πληρότητα, την ακρίβεια και ορθότητα των στοιχείων που αναφέρονται στην Αίτηση και τα λοιπά αναγκαία κατά νόμο δικαιολογητικά έγγραφα. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να δηλώνει στην Εταιρεία εντός πέντε εργασίμων (5) ημερών και εγγράφως (με fax, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή επιστολή) κάθε μεταβολή των στοιχείων (προσωπικών ή άλλων) που περιλαμβάνονται στην Αίτηση και/ή έχει κοινοποιήσει στην Εταιρεία, άλλως κάθε επίδοση γίνεται εγκύρως στην δηλωθείσα επί της Αιτήσεως διεύθυνση και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας, με την επιφύλαξη του δικαιώματος της Εταιρείας να καταγγείλει άμεσα την παρούσα με υπαιτιότητα του Συνδρομητή.
5.3. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να κάνει καλή πίστη και να συμμορφώνεται με τις διατάξεις της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, περί πνευματικής ιδιοκτησίας και γενικά με κάθε σχετικό εθνικό και ευρωπαϊκό κανόνα ή Νόμο και δεν επιτρέπεται να προβαίνει σε οποιαδήποτε ενέργεια που έχει στόχο την πρόκληση βλάβης τόσο στην Εταιρεία και στις παρεχόμενες από αυτήν Υπηρεσίες όσο και την μείωση του επιπέδου ασφάλειάς τους ούτε να επιβαρύνει στο τηλεπικοινωνιακό υλικό της Εταιρείας, και ως εκ τούτου οποιονδήποτε τρίτο. Η παράβαση του παρόντος όρου παρέχει στην Εταιρεία το δικαίωμα άμεσης καταγγελίας της παρούσας με υπαιτιότητα του Συνδρομητή, με την επιφύλαξη πάντοτε δικαιώματος ευθέως από τη Σύμβαση, τη νομοθεσία και το Νόμο.
5.4. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν συμμορφώνεται με τους όρους της Σύμβασης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, κατόπιν σχετικής ειδοποίησης προς τον Συνδρομητή, να προβεί κατά την κρίση της άμεσα σε μερική ή/και ολική διακοπή της υπηρεσίας, προκειμένου να προστατεύσει τους Συνδρομητές της αλλά και την ίδια από ανεπανόρθωτες ενέργειες και παρενέργειες που προκύπτουν από την κατάχρηση των προσφερόμενων υπηρεσιών/εξοπλισμού. Επίσης, η Εταιρεία δικαιούται να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την υποστήριξη των δικαιωμάτων της, ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών και λοιπών Αρχών και να επιμελείται για την ασφάλεια των κωδικών πρόσβασης (password) χορηγούνται για αυτόματη ή προσωπική χρήση. Ο Συνδρομητής οφείλει να φυλάσσει και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφαλείας (π.χ. συχνή αλλαγή κωδικών, μη κοινοποίηση των στοιχείων πρόσβασης σε τρίτους, αποσύνδεση από το Διαδίκτυο κ.λπ.) για να αποτρέπει την παραβίαση των προσωπικών του στοιχείων στο Διαδίκτυο. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής διαπιστώσει απώλεια ή υποκλοπή των στοιχείων πρόσβασης, οφείλει άμεσα να ενημερώσει εγγράφως την Εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, ο Συνδρομητής ευθύνεται για κάθε χρήση από τρίτο πρόσωπο.
5.5. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής επιθυμεί ή χρήζει της συνδρομής του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας, ο Συνδρομητής οφείλει να ενημερώσει αμελλητί την Εταιρεία και να ακολουθεί τις οδηγίες που του παρέχονται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας πριν την ενεργοποίηση των αντίστοιχων υπηρεσιών. Στην περίπτωση που επιθυμεί τη μεταβολή του αριθμού κλήσης ή την αντικατάστασή του με άλλο λόγω αλλαγής της διεύθυνσης από την οποία γίνεται η μόνιμη χρήση του, θα πρέπει να καταβάλει το σχετικό τέλος επανασύνδεσης που προβλέπεται στον Τιμοκατάλογο.
5.6. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις πρόσβασης των υπηρεσιών της Εταιρείας καθώς και να μην προβαίνει σε οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του Δικτύου ή/και του Διαδικτύου που συμμετέχουν ή/ή συσχετίζονται με την ακεραιότητα των Υπηρεσιών της Εταιρείας, (β) φραγή εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων για την πρόληψη κακόβουλων ενεργειών σε βάρος της Εταιρείας ή/και των Συνδρομητών της, (γ) διακοπή παροχής των Υπηρεσιών, (δ) αλλαγή των στοιχείων διαπίστευσης (π.χ. κωδικός πρόσβασης) του Συνδρομητή στα συστήματα της Εταιρείας.
5.7. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής επιθυμεί να μεταβιβάσει, να εκμεταλλευτεί ή εν γένει να κάνει χρήση της υπηρεσίας υπέρ τρίτου, απαιτείται προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της Εταιρείας, εκτός κι αν ο τελευταίος είναι μέλος της οικογένειας του Συνδρομητή και διαμένει στην ίδια διεύθυνση. Ο Συνδρομητής δεν επιτρέπεται να μεταπωλεί, να εκμεταλλεύεται ή εν γένει να κάνει χρήση της υπηρεσίας για λογαριασμό τρίτου προσώπου κατά τρόπο αντίθετο στα χρηστά ήθη, την καλή πίστη και την πολιτική ορθής χρήσης της Εταιρείας, εκτός κι αν ο τελευταίος είναι μέλος της οικογένειάς του.
6. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
6.1. Η ισχύς της Σύμβασης αρχίζει από την ημερομηνία ενεργοποιήσεως των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Η ενεργοποίηση των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών ενδέχεται να εξαρτάται από τον Φορέα/Οργανισμό ο οποίος υποχρεούται να ενεργεί εντός των χρονικών πλαισίων που θέτει η νομοθεσία. Για τον λόγο αυτόν, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του Φορέα/ Οργανισμού σχετικά με την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας.
6.2. Η παρούσα Σύμβαση είναι ορισμένου χρόνου, με διάρκεια την αναγραφόμενη στο πεδίο της Αίτησης που υπογράφεται από τον Συνδρομητή, αναπόσπαστο τμήμα της οποίας αποτελεί η παρούσα Σύμβαση. Κατά την ημερομηνία συμπλήρωσης της συμβατικής διάρκειας, η Σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για ορισμένο χρόνο διάρκειας 12 μηνών ταυτόχρονα με την εξόφληση από τον Συνδρομητή των ετήσιων τελών χρήσης όλων των υπηρεσιών τις οποίες ο Συνδρομητής λάμβανε δυνάμει αυτής προηγουμένως (εφόσον οι υπηρεσίες αυτές επιφέρουν το τέλος αυτό), εκτός αν ο Συνδρομητής ή η Εταιρεία αιτηθούν εγγράφως τη μη ανανέωση της Σύμβασης πριν την ημερομηνία συμβατικής λήξης της. Επίσης, με προηγούμενη έγγραφη αίτησή του προς την Εταιρεία, ο Συνδρομητής δύναται να ζητήσει κατά τη λήξη της την ανανέωση της Σύμβασης για διάρκεια 12 μηνών μόνο για ένα υποσύνολο των υπηρεσιών που λάμβανε δυνάμει αυτής. Σε περίπτωση που οι υπηρεσίες που λαμβάνει ο Συνδρομητής δεν επιφέρουν ετήσιο τέλος χρήσης, τότε η αυτόματη ανανέωση της παρούσας επέρχεται χωρίς άλλη προϋπόθεση με την συμπλήρωση της συμβατικής διάρκειας της. Ο όρος της αυτόματης ανανέωσης για ορισμένο διάστημα 12 μηνών ισχύει με τις ίδιες προϋποθέσεις κάθε φορά που παρέρχεται η ημερομηνία συμπλήρωσης της συμβατικής διάρκειας, ανεξάρτητα του αν αυτή προκύπτει από την αρχική Σύμβαση βάσει της επιλεγμένης από τον Συνδρομητή διάρκειάς της ή από τις μετέπειτα αυτόματες ανανεώσεις της. Ο Συνδρομητής ευθύνεται για την ολοσχερή καταβολή όλων των χρεώσεων που προκύπτουν από την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών μέχρι την οριστική διακοπή τους.
6.3. Ο Συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση και πριν από τη λήξη της, αναιτιολόγητα είτε με σχετική έγγραφη ειδοποίηση προς την Εταιρεία, η οποία θα λογίζεται ότι ισχύει άμεσα από τη λήξη της, εκτός κι αν ο Συνδρομητής ζητήσει να ισχύσει διαφορετικό χρονικό σημείο έναρξης ισχύος της Καταγγελίας. Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης από τον Συνδρομητή χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας ή από την Εταιρεία λόγω υπαιτιότητας του Συνδρομητή πριν από τη συμβατική λήξη της παρούσας, ο Συνδρομητής οφείλει, πέραν της εξόφλησης του λογαριασμού του έως την χρονική στιγμή ισχύος της καταγγελίας, να καταβάλει επίσης στην Εταιρεία Τέλος Αποσύνδεσης το ύψος του οποίου ορίζεται στον ισχύοντα Τιμοκατάλογο εφάπαξ καταβλητέο. Προκαταβληθέντα πάγια τέλη συμψηφίζονται με τις απαιτήσεις της Εταιρείας λόγω της πρόωρης λήξης της Σύμβασης. Σε περίπτωση υποβολής σε άλλο πάροχο αιτήματος φορητότητας, ο Συνδρομητής δεσμεύεται να εξοφλήσει απολογιστικά τον τελικό λογαριασμό που θα εκδοθεί για τις υπηρεσίες που λάμβανε από την Εταιρεία μέχρι την ημερομηνία της διεκπεραίωσης του αιτήματος φορητότητας.
6.4. Οι χρεώσεις για δευτερογενή εκχώρηση ή για ανανέωση δικαιώματος χρήσης αριθμοδοτικών πόρων του Ε.Σ.Α., οι χρεώσεις που σχετίζονται με τη διεκπεραίωση αιτημάτων φορητότητας αλλά και οι χρεώσεις των υπηρεσιών που παρέχονται για διάρκεια ορισμένου χρόνου συνιστούν εφάπαξ καταβαλλόμενες για την ορισμένη διάρκεια της Σύμβασης και όχι πάγιες χρεώσεις, και ως εκ τούτου ο Συνδρομητής δεν μπορεί να απαιτήσει επιστροφή μέρους ή όλου του χρηματικού ποσού που αφορά σε αυτές σε περίπτωση λήξης (λύσης ή καταγγελίας καθ' οιονδήποτε τρόπο) της Σύμβασης.
6.5. Αν η ενεργοποίηση της Τηλεπικοινωνιακής Σύνδεσης αποδειχθεί τεχνικά μη δυνατή, η Εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα τον Συνδρομητή και η παρούσα σύμβαση θα καθίσταται ανίσχυρη.
6.6. Σε περίπτωση που η σύμβαση συνάπτεται εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος, ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως από τη παρούσα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ενεργοποίηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών που αιτήθηκε, εφόσον η παρούσα υπογράφεται ταυτόχρονα με την ενεργοποίηση των υπηρεσιών αυτών. Στην περίπτωση κατάρτισης της σχετικής Σύμβασης εξ' αποστάσεως, αυτή θα αποτελείται με επιμέλεια της Εταιρείας στον Συνδρομητή με ηλεκτρονικά μέσα και θα συνοδεύεται, προς διευκόλυνση του Συνδρομητή, και από το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης.
6.7. Με το πέρας του ως άνω διαστήματος, ο Συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει μονομερώς στην καταγγελία της Σύμβασης, μεταξύ άλλων, στην περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν κάνει χρήση των υπηρεσιών για συνεχές διάστημα μεγαλύτερο ή ίσο των έξι μηνών. Σε αυτή την περίπτωση, τυχόν προκαταβληθέντα πάγια τέλη (αλλά όχι εφάπαξ καταβληθέντα τέλη χρήσης για τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης ή ποσά καταβληθέντα για την παροχή νομικά δεσμευόμενων υπηρεσιών) επιστρέφονται. Η Εταιρεία με την επιφύλαξη όλων των λοιπών δικαιωμάτων της δύναται να καταγγείλει αζημίως και αξιώσεις για αυτήν την παρούσα μετά από ειδοποίηση, σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις: Α) Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν συμμορφώνεται με οποιονδήποτε από τους παρόντες όρους, ή με οποιοδήποτε άλλους όρους ή συμφωνίες μεταξύ του Συνδρομητή και της Εταιρείας ή/και ισχύουσα, αντίστοιχη, νομοθεσία ή μεταπωλητή της και η συμμόρφωση συνιστά παράνομη πράξη. Η Εταιρεία δύναται να προχωρήσει στην αναζήτηση οποιεσδήποτε θετικές ή αποθετικές ζημίες έχει υποστεί από την αντισυμβατική χρήση των υπηρεσιών και να απαιτήσει ληξιπρόθεσμες οφειλές μετά την πάροδο της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών από την προσωρινή διακοπή και έπειτα από την κοινοποίηση προς τον Συνδρομητή σχετικής ειδοποίησης. Γ) Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής, ή/και ο εγγυητής του, ή/και ο/οι συνοφειλέτες του, υποβάλει αίτηση είτε λόγω σε περίπτωση που ο Συνδρομητής καταστεί αφερέγγυος προς τους δανειστές του. Δ) Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής επιτρέπει ή ο ίδιος προβεί σε πράξεις που ενδέχεται να έχουν ως αποτέλεσμα η ίδια σε κίνδυνο να διακοπεί η παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Ε) Σε περίπτωση που η Άδεια για οποιοδήποτε λόγο ανακληθεί, λήξει, ανανεωθεί, ανασταλεί (μερικά ή ολικά). ΣΤ) Σε περίπτωση που η Σύνδεση προκαλεί τεχνικά προβλήματα λειτουργίας του Τηλεπικοινωνιακού Δικτύου ή/και τηλεπικοινωνιακών δικτύων άλλων Παρόχων.
7. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ – ΠΛΗΡΩΜΕΣ.
7.1. Για την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και της Τηλεπικοινωνιακής Σύνδεσης καθώς και για τυχόν λοιπές χρεώσεις, ο Συνδρομητής χρεώνεται με βάση τον εκάστοτε ισχύοντα Τιμοκατάλογο της Εταιρείας ο οποίος είναι δημοσιευμένος στο δικτυακό τόπο της Εταιρείας. Λογαριασμός σε ηλεκτρονική μορφή θα εκδίδεται από την Εταιρεία ανά τακτά χρονικά διαστήματα διάρκειας όχι μεγαλύτερης των δύο μηνών, που θα περιλαμβάνει το σύνολο των χρεώσεων του Συνδρομητή για το διάστημα από την επόμενη ημέρα της τελευταίας που περιλαμβάνει ο προηγούμενος μέχρι την ημερομηνία έκδοσής του με αναλυτική περιγραφή αυτών, την ημερομηνία λήξης της πληρωμής του και ενδεχομένως τυχόν προηγούμενο ανεξόφλητο υπόλοιπο. Ο λογαριασμός αυτός συνιστά νόμιμο φορολογικό παραστατικό και η Εταιρεία δεν θα εκδίδει κανένα άλλο έντυπο για τη βεβαίωση των οφειλών που περιλαμβάνονται στον λογαριασμό, παρά μόνο ακριβή αντίγραφα αυτών σε περίπτωση απώλειας. Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει ρητά, ότι κάθε μηνιαίος ή συγκεντρωτικός λογαριασμός ή κάθε απόσπασμα λογαριασμού που η Εταιρεία εκδίδει συνιστά πλήρη απόδειξη της οφειλής του προς την Εταιρεία, εφόσον περιλαμβάνει τις χρεούμενες μονάδες τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και των λοιπών επιβαρύνσεων, τα συνολικά παρεχόμενα υπηρεσιακά τέλη και το συνολικό ποσό που προκύπτει συνεπεία αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα κάθε φορά τιμοκατάλογο, καθώς και τις λοιπές επιβαρύνσεις, θα συνιστά πλήρη απόδειξη της οφειλής του προς την Εταιρεία, εκτός αν ο Συνδρομητής αποδείξει το αντίθετο.
7.2. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να εξοφλεί εμπρόθεσμα και ολοσχερώς το συνολικό ποσό που αναγράφεται σε κάθε λογαριασμό που του αποστέλλεται από την Εταιρεία, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και του εκάστοτε ισχύοντος Τιμοκαταλόγου, εντός της προθεσμίας που αναγράφεται σε αυτόν. Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται με κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας, ο οποίος αναγράφεται σε κάθε λογαριασμό, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο που τυχόν αναγράφεται σε αυτόν. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να αναγράφει το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία του και τον αριθμό πελάτη ή τον αριθμό λογαριασμού του στην αιτιολογία της κατάθεσης ή του εμβάσματος. Η εξόφληση του λογαριασμού με οποιονδήποτε τρόπο δεν απαλλάσσει τον Συνδρομητή από την υποχρέωση να διατηρεί αποδεικτικό της πληρωμής του.
7.3. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς τον Τιμοκατάλογο, εφόσον τούτο επιβάλλεται από λόγους ανωτέρας βίας, μεταβολής της νομοθεσίας ή κανονιστικών πράξεων, ή για άλλους σπουδαίους λόγους, ενημερώνοντας τον Συνδρομητή με κάθε πρόσφορο τρόπο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στον δικτυακό τόπο της Εταιρείας ή με αποστολή σχετικής ειδοποίησης στον Συνδρομητή. Ο Συνδρομητής δικαιούται, εντός ενός (1) μηνός από την ανακοίνωση της μεταβολής, να καταγγείλει αζημίως τη Σύμβαση, εφόσον δεν αποδέχεται τη μεταβολή του Τιμοκαταλόγου.
7.4. Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, ο Συνδρομητής υποχρεούται να καταβάλει τόκους υπερημερίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον επιτόκιο υπερημερίας, καθώς και τα έξοδα της εταιρείας για την είσπραξη των οφειλών του.
7.5. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά ή οριστικά την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, εφόσον ο Συνδρομητής δεν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τις οφειλές του, μετά από σχετική ειδοποίηση.
7.6. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ενημερώνει αμελλητί την Εταιρεία για κάθε μεταβολή των στοιχείων του που σχετίζονται με την τιμολόγηση και την εξόφληση των λογαριασμών του.
7.7. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος της Εταιρείας, η Εταιρεία δικαιούται να προβεί σε μονομερή προσωρινή διακοπή της παροχής των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, εφόσον ο Συνδρομητής δεν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τις οφειλές του, μετά από σχετική ειδοποίηση.
7.8. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος της Εταιρείας, η Εταιρεία δικαιούται να προβεί σε οριστική διακοπή της παροχής των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, εφόσον ο Συνδρομητής δεν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τις οφειλές του, μετά από σχετική ειδοποίηση.
7.9. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ενημερώνει αμελλητί την Εταιρεία για κάθε μεταβολή των στοιχείων του που σχετίζονται με την τιμολόγηση και την εξόφληση των λογαριασμών του.
7.10. Σε περίπτωση μεταφοράς της Σύνδεσης σε άλλον πάροχο με αίτημα του Συνδρομητή, ο Συνδρομητής θα χρεώνεται για την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών από την Εταιρεία έως τη στιγμή της μεταφοράς της γραμμής στον επιλεγμένο πάροχο.
7.11. Συμφωνείται και συνομολογείται ρητά ότι αναγνωρίζεται στην Εταιρεία μονομερώς ειδικό δικαίωμα δυνάμει του οποίου η Εταιρεία κατά την εύλογη κρίση της καθορίζει ύψος πιστωτικού ορίου του Συνδρομητή για την πραγματοποίηση κλήσεων ανά λογαριασμό ή ανά υπηρεσία ή ανά τηλεφωνικό αριθμό, καθώς και να αναπροσαρμόζει το όριο αυτό οποτεδήποτε κρίνει σκόπιμο, ενημερώνοντας σχετικά τον Συνδρομητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στον δικτυακό τόπο της Εταιρείας.
7.12. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να εξοφλεί εμπρόθεσμα και ολοσχερώς το συνολικό ποσό που αναγράφεται σε κάθε λογαριασμό που του αποστέλλεται από την Εταιρεία, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και του εκάστοτε ισχύοντος Τιμοκαταλόγου, εντός της προθεσμίας που αναγράφεται σε αυτόν. Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται με κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας, ο οποίος αναγράφεται σε κάθε λογαριασμό, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο που τυχόν αναγράφεται σε αυτόν. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να αναγράφει το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία του και τον αριθμό πελάτη ή τον αριθμό λογαριασμού του στην αιτιολογία της κατάθεσης ή του εμβάσματος. Η εξόφληση του λογαριασμού με οποιονδήποτε τρόπο δεν απαλλάσσει τον Συνδρομητή από την υποχρέωση να διατηρεί αποδεικτικό της πληρωμής του.
8. ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
8.1. Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ασφάλεια του απορρήτου των επικοινωνιών του Συνδρομητή και των μεταδιδόμενων πληροφοριών και δεδομένων. Εντούτοις, η Εταιρεία δεν εγγυάται την ασφάλεια δεδομένων που μεταδίδονται μέσω δικτύων, στο βαθμό που η προστασία αυτών δεν επιτυγχάνεται με τη λήψη πρόσφορων μέτρων ασφαλείας που επιβάλλονται από τη νομοθεσία. Η Εταιρεία, δεν φέρει καμία ευθύνη για: (α) τη γνησιότητα, ακρίβεια, εμπιστευτικότητα, τον θεμιτό ή αθέμιτο χαρακτήρα των δεδομένων (data) που ο Συνδρομητής λαμβάνει ή αποστέλλει σε τρίτους ή αποθηκεύει μέσω της πρόσβασής του στο δίκτυο τρίτων, (β) την οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική, υλική ή ηθική ζημία ενδεχομένως υποστεί ο Συνδρομητής από την πρόσβασή του στο Διαδίκτυο, και (γ) για τυχόν διαφορές που θα προκύψουν μεταξύ των Συνδρομητών της ή μεταξύ Συνδρομητών και τρίτων και οφείλονται σε μηνύματα, δεδομένα, στοιχεία ή πληροφορίες (data) που διακινούνται μέσω του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου. Η Εταιρεία δηλώνει ότι τυχόν άρση του απορρήτου των επικοινωνιών του Συνδρομητή επιτρέπεται μόνο εφόσον και στο μέτρο που καλείται να εκπληρώσει υποχρέωσή της σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Ενδεικτικά η Εταιρεία συμμορφώνεται όπως ο νόμος ορίζει σε Εισαγγελική Παραγγελία, Διάταξη, Δικαστική Απόφαση, Βούλευμα ή απόφαση των εν γένει αρμοδίων Αρχών.
8.2. Αναφορικά με το θέμα της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων για την παροχή των Υπηρεσιών της Εταιρείας ο Συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί από το σχετικό κείμενο, το οποίο βρίσκεται αναρτημένο στο link www.bluecloud.gr
8.3. Εκτός των ρητά αναφερομένων εξαιρέσεων, πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών και φορέων, όλο το περιεχόμενο της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, λογισμικών, παρεχόμενων υπηρεσιών και γενικά όλων των αρχείων, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από την οικεία νομοθεσία. Ρητά συμφωνείται, ότι οποιουδήποτε είδους δεδομένα έχουν εισαχθεί ή θα εισάγονται από την Εταιρεία στο Δίκτυο της, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για προσωπική χρήση του Συνδρομητή. Τα πνευματικά δικαιώματα όλων αυτών των δεδομένων παραμένουν στην Εταιρεία και δεν επιτρέπεται η αναπαραγωγή, αντιγραφή, επανέκδοση, τροποποίηση, ανακοίνωση, μετάδοση, μετάφραση, προσαρμογή, διασκευή, ή οποιαδήποτε άλλη μετατροπή με οποιοδήποτε μέσο, τρόπο, ηλεκτρονικό ή έντυπο, αυτού από το Συνδρομητή, παρά μόνο με την παραλαβή της προηγούμενης έγγραφης και ειδικής για το σκοπό αυτό άδειας της Εταιρείας. Σε περίπτωση που η Εταιρεία παρέχει στο Συνδρομητή λογισμικό, ο Συνδρομητής έχει το μη αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης αυτού του λογισμικού, σύμφωνα με τις υποδείξεις και οδηγίες της Εταιρείας, για το σκοπό και τη χρονική διάρκεια παροχής των Υπηρεσιών.
9. ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ.
9.1. Εάν η διαθεσιμότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών διακοπεί για λόγο αποκλειστικής υπαιτιότητας της Εταιρείας και πιο συγκεκριμένα εάν το Σύστημα αδυνατεί να παρέχει Υπηρεσίες προς οποιονδήποτε Συνδρομητή, για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) ωρών και δεκαπέντε (15) λεπτών ή για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει τις έξι (6) ώρες σε οποιαδήποτε συνεχή χρονική περίοδο τριάντα (30) ημερών, με την επιφύλαξη των όρων 11.1 και 11.2 περί επέλευσης τυχηρών ή γεγονότων ανωτέρας βίας, η Εταιρεία θα πιστώνει τους Συνδρομητές με το τμήμα του καταβαλλόμενου από αυτούς Παγίου Ετήσιου Τέλους, που αντιστοιχεί προς τη χρονική περίοδο διακοπής.
9.2. Πέραν των παραπάνω περιπτώσεων, ο Συνδρομητής δικαιούται να υποβάλλει γραπτή αιτιολογημένη αναφορά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών σε περίπτωση που θεωρεί ότι υπάρχει πλημμελής εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Εταιρείας έναντί του. Εφόσον η Εταιρεία επιβεβαιώσει με βάση τα καταγεγραμμένα τεχνικά στοιχεία το αληθές των ισχυρισμών του, προβαίνει σε σχετική αποζημίωση ή/και επιστροφή των καταβληθέντων.
10. ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ – ΜΗΤΡΩΟ ΑΡΘΡΟΥ 11.
10.1. Η Εταιρεία τηρεί και επεξεργάζεται για τους τηλεφωνικούς αριθμούς που εκχωρεί στους συνδρομητές της ή διαθέτει σε Φορείς αρμόδιους για την παροχή Υπηρεσιών καταλόγου μέσω της Καθολικής Υπηρεσίας, καταλόγους συνδρομητών που διατίθενται στο κοινό ή μπορούν να αποκτηθούν μέσω υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγων.
10.2. Ο Συνδρομητής, εφόσον το έχει επιλέξει και τηρουμένων των διατάξεων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και απορρήτου των επικοινωνιών, καταχωρείται στους ανωτέρω καταλόγους με τα ακόλουθα στοιχεία βάσει της αίτησής του ή με μέρος αυτών, κατ' επιλογή του: αριθμό τηλεφωνικής σύνδεσης, όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο (για φυσικά πρόσωπα) ή επωνυμία (για νομικά πρόσωπα) και διεύθυνση.
10.3. Η καταχώρηση των προσωπικών στοιχείων του Συνδρομητή σε έντυπους ή ηλεκτρονικούς τηλεφωνικούς καταλόγους συνδρομητών συνεπάγεται την συγκατάθεση του Συνδρομητή στην διαβίβαση των προσωπικών του δεδομένων σε τρίτα πρόσωπα και την περαιτέρω επεξεργασία αυτών στο πλαίσιο περαιτέρω δυνατοτήτων χρήσης/επεξεργασίας που βασίζονται σε λειτουργίες αναζήτησης, με κριτήριο αναζήτησης το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία καθώς και της λειτουργίας της αντίστροφης αναζήτησης, με κριτήριο αναζήτησης τον αριθμό της τηλεφωνικής σύνδεσης.
10.4. Ο Συνδρομητής δύναται να δηλώσει με την παρούσα αλλά και οποτεδήποτε κατά την εκτέλεση αυτής συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας στην Εταιρεία υπογεγραμμένη την ειδική φόρμα "Μεταβολή Προτιμήσεων Επεξεργασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα", τις προτιμήσεις του για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του συμπεριλαμβανομένων: της καταχώρησης ή μη των συνδέσεών του σε τηλεφωνικούς καταλόγους, της συμπερίληψης σε αυτούς ή μη των στοιχείων διεύθυνσης των συνδέσεων αυτών, της διαβίβασης ή μη του ονόματος και του επωνύμου του στην υπηρεσία έκτακτης ανάγκης 112 σε περίπτωση που έχει ζητήσει εξαίρεση από δημοσίευση σε τηλεφωνικούς καταλόγους, της προτίμησης για την έκδοση αναλυτικού ή συνοπτικού λογαριασμού, της επιλογής για απόκρυψη ή μη των τριών τελευταίων ψηφίων των καλούμενων αριθμών σε περίπτωση έκδοσης αναλυτικού λογαριασμού, και της συμπερίληψης ή μη των συνδέσεών του στον κατάλογο συνδρομητών που έχουν δηλώσει πως δεν επιθυμούν να δέχονται κλήσεις για απευθείας προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Σημειώνεται ότι για τις περιπτώσεις όπου η συμμόρφωση με τις προτιμήσεις του Συνδρομητή εμπλέκει τρίτα πρόσωπα, η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται στην ακριβή διαβίβαση των προτιμήσεων αυτών όπως ισχύουν για τον Συνδρομητή βάσει της Αίτησης και των μεταβολών που αυτός έχει αιτηθεί με την ως άνω προβλεπόμενη διαδικασία κατά την προηγούμενη ενημέρωση του συστήματος των προσώπων αυτών για τη διαβίβαση των στοιχείων. Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για λάθη ή παραλείψεις στη συμπλήρωση των εντύπων όπου ορίζονται οι προτιμήσεις επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων του Συνδρομητή ή για αδυναμία των τρίτων αυτών προσώπων να συμμορφωθούν με τις προτιμήσεις αυτές.
10.5. Η Εταιρεία, σύμφωνα με την Κανονιστική Πράξη της ΕΑΔΕ περί κλήσεων έκτακτης ανάγκης, σε κάθε περίπτωση κλήσεων προς τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112, θα προβαίνει σε εξουδετέρωση τυχόν απόκρυψης αριθμού καλούντος συνδρομητή και θα ανακοινώνει στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μετά από σχετικό αίτημά της: τη δηλωθείσα διεύθυνση του Συνδρομητή, ανεξάρτητα από το εάν η σύνδεση είναι ανακοινώσιμη ή όχι, ή/και τυχόν πρόσθετες πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου ανάλογα με τις επιλογές του Συνδρομητή για την ανακοίνωση των στοιχείων σύνδεσης. Η Εταιρεία διατηρεί ειδικό κατάλογο τηλεφωνικών συνδέσεων για τις οποίες οι κάτοχοι έχουν δηλώσει, μέσω της Αίτησης ή του εντύπου μεταβολής προτιμήσεων επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της παραγράφου 10.4, ότι δεν επιθυμούν να δέχονται στις συνδέσεις αυτές κλήσεις για απευθείας προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σύμφωνα με το Άρθρο 11 του Ν. 3471/2006.
10.6. Ο Συνδρομητής αποδέχεται τη διαβίβαση των στοιχείων του (που περιλαμβάνονται αποκλειστικά και μόνο για τους τηλεφωνικούς αριθμούς του και την εν λόγω εξαίρεση από καμπάνιες τηλεπληροφόρησης) από την Εταιρεία σε τρίτα πρόσωπα αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό τη συμμόρφωσης των προσώπων αυτών με την κείμενη νομοθεσία για τη μη ζητηθείσα επικοινωνία. Η Εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση υπεύθυνη για τη συμμόρφωση ή μη των τρίτων αυτών προσώπων με τις προτιμήσεις του Συνδρομητή ή για τη χρήση από αυτούς τυχόντων των δεδομένων που μεταβιβάζονται για το σκοπό αυτό από την Εταιρεία σε τρίτα πρόσωπα. Η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται στην ακριβή διαβίβαση των προτιμήσεων αυτών σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην παράγραφο 10.4.
11. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ - ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ.
11.1. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη υπέχει για τη μη τήρηση ή την αδυναμία τήρησης των όρων της παρούσας, όταν αυτό οφείλεται σε ανωτέρα βία ή εξαιτίας άλλου λόγου, εκτός της σφαίρας επιρροής της Εταιρείας, όπως, ενδεικτικά, πόλεμοι, απεργίες, ατυχήματα, σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές, καταιγίδες, ή άλλα φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, δολοφονίες, κυβερνητικές απαγορεύσεις, πράξεις Ελληνικών ή Κοινοτικών ή άλλων αρχών, εμπορικός αποκλεισμός, διακοπή ή βλάβη στο δημόσιο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο ή σε ηλεκτρονικά δίκτυα τρίτων (ιδιαίτερα αν αυτά χρησιμοποιεί ο Συνδρομητής για τη λήψη της υπηρεσίας από την Εταιρεία), δικαστικές αποφάσεις, εισαγγελικές παραγγελίες, παρέλευση της υπηρεσίας σε διαφορετική τοποθεσία από αυτή που δηλώνει ο Συνδρομητής ως μόνιμη διεύθυνση, αντικατάσταση του δικτύου χαλκού, βλάβες ή δυσλειτουργίες ή κακή χρήση/λάθος παραμετροποίηση του τερματικού εξοπλισμού του Συνδρομητή, κ.λπ.
11.2. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια των δικτύων τρίτων που αναγκαστικά χρησιμοποιούνται για την παροχή των υπηρεσιών της.
12. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ.
12.1. Ακυρότητα κάποιου/ων όρου/ων δεν επιφέρει ακυρότητα της Σύμβασης και οι λοιποί όροι παραμένουν σε ισχύ και επιφέρουν πλήρως τα έννομα αποτελέσματά τους. Τα μέρη δε, θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια ώστε να αντικαταστήσουν τους τυχόν άκυρους όρους με έγκυρους παραπλήσιους, κατά το δυνατόν, περιεχομένου.
12.2. Επί μέρους υπηρεσίες που διέπονται από τις διατάξεις της παρούσας ενδέχεται να συνοδεύονται από συμπληρωματικούς όρους χρήσης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας και οι οποίοι (εφόσον υφίστανται) είναι αναρτημένοι στον δικτυακό τόπο της Εταιρείας.
12.3. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης, προσθήκης, κατάργησης όρων της παρούσας Σύμβασης, η οποία θα τίθεται σε ισχύ μόνον εφόσον πραγματοποιηθεί ενημέρωση του Συνδρομητή τουλάχιστον έναν (1) μήνα πριν την εφαρμογή της νέας Σύμβασης, με ανακοίνωση σε διακριτό σημείο αυτού όσο και με αναφορά σε εμφανές σημείο του έντυπου ή/ και ηλεκτρονικού λογαριασμού, ανάλογα με τον κατά περίπτωση τρόπο αποστολής αυτού στο Συνδρομητή, ή σε κάθε περίπτωση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο ο Συνδρομητής ενημερώνεται για την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού του, ή ακόμα και με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση που ο Συνδρομητής έχει δηλώσει στην Εταιρεία ως διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, όσο σε κάθε περίπτωση να διασφαλίζεται η έγκαιρη κατά τα ανωτέρω ενημέρωσή του. Ο συνδρομητής δικαιούται, εντός της ως άνω προθεσμίας του ενός (1) μηνός να αντιταχθεί με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο στην ως άνω προσθήκη, τροποποίηση ή κατάργηση των όρων της παρούσας Σύμβασης και να καταγγείλει αζημίως τη μεταξύ αυτού και της Εταιρείας σύμβαση. Με την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας του ενός (1) μηνός η Εταιρεία θεωρείται ότι έχει ενημερώσει σχετικά προσθήκη, τροποποίηση ή κατάργηση του/των όρου/ όρων της παρούσας Σύμβασης, τεκμαιρόμενης της συναίνεσης του Συνδρομητή. Σε αυτή την περίπτωση, ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα, εντός ενός (1) μηνός από την κατά περίπτωση κοινοποίηση ή δημοσίευση, να υπαναχωρήσει από την παρούσα αζημίως, να υποχρεούται σε ειδοποίηση προς την Εταιρεία, διασφαλίζοντας και μη καταγγέλλει άνευ σπουδαίου λόγου. Το τελευταίο αυτό δικαίωμα του Συνδρομητή αναστέλλεται αν οι τροποποιήσεις επιβάλλονται εκ του νόμου ή κανονισμού ή απόφαση της ΕΕΤΤ ή άλλης αρμόδιας Αρχής.
12.4. Ρητά συνομολογείται ότι για κάθε διαφορά που ήθελε προκύψει από την παρούσα Σύμβαση, η Εταιρεία δικαιούται να εκχωρήσει σε Φυσικά ή Νομικά πρόσωπα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, τις απαιτήσεις της κατά του Συνδρομητή που απορρέουν από τη Σύμβαση, καθώς και όλες τις εκδοθείσες και εκδοθησόμενες επιταγές, σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί Επιταγών, και να αναθέσει την είσπραξη των απαιτήσεών της σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών, που είναι νομίμως αδειοδοτημένες από την Ε.Ε.Τ.Τ., ΑΔΑΕ & ΑΠΑΠΠ και τηρούν ειδικό αρχείο ληξιπρόθεσμων οφειλών. Για την επίλυση των διαφορών που απορρέουν από την παρούσα Σύμβαση και που δεν επιλυθούν από τα αρμόδια όργανα φιλικής επίλυσης διαφορών, αρμόδια ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών. Η Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, εκτός αν άλλως ορίζεται ρητά από το νόμο ή τη Σύμβαση. Η γλώσσα που χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε παρεχόμενη υπηρεσία είναι η Ελληνική. Η Σύμβαση καταρτίζεται και ισχύει στην Ελληνική γλώσσα. Σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ του ελληνικού και του ξενόγλωσσου κειμένου, υπερισχύει το ελληνικό. Η έδρα της Εταιρείας είναι τα γραφεία της στην Αθήνα ή στην έδρα που θα δηλωθεί στον Συνδρομητή κατά την υπογραφή της Σύμβασης. Η αλληλογραφία προς τον Συνδρομητή θα αποστέλλεται στη διεύθυνση που έχει δηλώσει στην Εταιρεία ως διεύθυνση κατοικίας ή της έδρας του ή σε Δικαιούχο του τόπου κατάρτισης της παρούσας Σύμβασης. Η γλώσσα που χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε παρεχόμενη υπηρεσία είναι η Ελληνική.
Η παρούσα Σύμβαση Γενικών Όρων Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχετικής Αίτησης του Συνδρομητή και ο τελευταίος δηλώνει ρητά ότι ανέγνωσε προσεκτικά και κατανόησε πλήρως κάθε όρο της παρούσας Σύμβασης, αντίγραφο της οποίας με έντυπο υπαναχώρησης του έχει ήδη χορηγηθεί από την Εταιρεία.